دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ مهدی شهنازی برات گریه کردم

دانلود آهنگ مهدی شهنازی برات گریه کردم


Download New Music Mahdi Shahnazi – Barat Gerye Kardam

غمو تو نگاهم درسته ندیدی


حواسم بهت بود یکم دیر رسیدی


درست قبل از این که جلو روم بشینی


چشام خیس بودن نزاشتم ببینی


میدونم عجیبه بگم غرق دردم


ولی باروم کن برات گریه کردم


متن آهنگ برات گریه کردم مهدی شهنازی

غمو تو نگاهم درسته ندیدی


حواسم بهت بود یکم دیر رسیدی


درست قبل از این که جلو روم بشینی


چشام خیس بودن نزاشتم ببینی


میدونم عجیبه بگم غرق دردم


ولی باروم کن برات گریه کردم


میدونم عجیبه بگم غرق دردم


ولی باروم کن برات گریه کردم


دانلود آهنگ مهدی شهنازی برات گریه کردم


دلم منتظر بود بگی که نمیری یه چیزی بشه باز بهونه بگیری


ولی این دفه تو دیگه فرق کردی


تو سیل غرورم منو غرق کردی


میدونم عجیبه بگم غرق دردم


ولی باروم کن برات گریه کردم


میدونم عجیبه بگم غرق دردم


ولی باروم کن برات گریه کردم


حقیقت با چشمام یهو روبه رو شد


تو آروم رفتی دلم زیرو رو شد


الان چند وقته که من از تو دورم


با این حال بازم یه دنیا غرورم


برام آرزو کن برات اشک نریزم


تو باید میرفتی مهم نیست عزیزم


برام آرزو کن برات اشک نریزم


تو باید میرفتی مهم نیست عزیزم


میدونم عجیبه بگم غرق دردم


ولی باروم کن برات گریه کردم


میدونم عجیبه بگم غرق دردم


ولی باروم کن برات گریه کردم


برای  دانلود آهنگ برات گریه کردم از مهدی شهنازی کلیک کنید